ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ Меню
104

контакт-центр

Контакт-центр 0462 616 304

Контакт-центр0462 616 304

01.12.2016 / 11:31

Звернення громадян

Нашими клієнтами є понад 357,6 тисяч сімей та майже 1,5 тисяч підприємств, установ і організацій. Один з головних пріоритетів компанії - забезпечення високого рівня якості обслуговування наших споживачів. Для нас важлива думка кожного нашого клієнта - звертайтеся до нас, якщо маєте запитання, пропозиції або скаргу

Відповідно до українського законодавства, споживачі послуг мають право написати звернення, скаргу чи подати запит для отримання інформації, яка їх цікавить. Форму, порядок та терміни розгляду звернень регулюють Закони України "Про звернення громадян", "Про доступ до публічної інформації" та "Про захист прав споживачів".

 

 

Порядок подання, розгляд та відповідь на пропозиції, заяви чи скарги (надалі звернення) регламентуються законом України «Про звернення громадян».

Вимоги до звернень

  • У зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання заявника, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Анонімні листи, відповідно до закону України «Про звернення громадян», не розглядаються.
  • Письмове звернення повинно  бути  підписано  заявником (заявниками) із зазначенням дати.

Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними роз'ясненнями не пізніше як через 10 днів від дня його надходження.

Форми звернень

Звернення може  бути:·       

  • усним (викладеним  Вами і записаним керівником підприємства на особистому прийомі). Щоб записатися на прийом, потрібно зателефонувати до приймальні вашого відділення ТОВ "Чернігівгаз збут". Координати приймальні вказано у розділі “Контакти”
  • письмовим (надісланим поштою або переданим особисто чи через уповноважену особу до приймальні).

Терміни розгляду звернень

  • Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження.
  • Звернення, які не потребують додаткового вивчення, – від 1 до 15 днів з дня їх отримання.
  • Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівником встановлюється термін, необхідний для його розгляду. Про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати 45 днів.
  • На обґрунтовану письмову вимогу громадянина термін розгляду може бути скорочений від встановленого законодавством терміну.
  • Звернення громадян, які мають встановлені законодавством пільги, розглядаються у першочерговому порядку.

Також споживачі можуть записатися на особистий прийом до директора ТОВ "Чернігівгаз Збут" або до профільних спеціалістів.

Контактну інформацію і графік роботи служб Ви можете подивитись тут.

Стати клієнтом Змінити тариф